Wybierz temat, który Cię interesuje.

Rezerwacje
  • W jaki sposób dokonać rezerwacji?
    Wejść na www.extremewarriorpark.pl/rezerwuj, wybrać odpowiednią strefę i przejść do wyboru terminu i godziny wejścia. Następnie trzeba się zalogować na konto lub wypełnić dane osoby rezerwującej. W przypadku rejestrowania innych osób należy wypełnić dane uczestnika. Rezerwacja miejsca następuje po opłaceniu rezerwacji. Opłacanie rezerwacji na miejscu kosztuje 5 zł więcej.
  • Czy można odwołać rezerwację?
    Odwołanie rezerwacji nie jest możliwe. Można natomiast przełożyć rezerwacje.
  • Czy można przełożyć rezerwację?
    Przełożenia rezerwacji można dokonać najpóźniej na 5 godzin przed zarezerwowanym terminem.
  • Podczas rezerwacji wyskoczył mi tekst “istnieje już użytkownik o takim emailu lub telefonie.”
    Oznacza to, że było już wcześniej logowanie z tego email lub telefonu. W takiej sytuacji należy wpisać mail i kliknąć “nie pamiętam hasła”. Nowe hasło zostanie przesłane na adres email. Jeżeli nie widać wiadomości, prosimy sprawdzić folder SPAM.

Czy niepełnoletnie osoby muszą mieć zgody rodziców?
Tak. Osoba niepełnoletnia ma obowiązek posiadać zgodę rodziców na wejście do parku. 

Park
  • Jak powinienem się ubrać na wejście do parku?
    Prosimy zabrać ze sobą strój sportowy oraz obuwie sportowe na zmianę.

  • Jak dojechać do parku?
    Samochodem
    Należy się kierować ulicą Puławską i skręcić na stację benzynową BP. Następnie za budynkiem HOYA znajdują się halę, w których czekamy na Państwa.

    Autobusem
    Przystanek autobusowy Lamina (linie: 709, 727) i kierujemy się na hale za stacją BP (550 metrów od przystanku)

 

 

 

 

 

 

  • Od jakiego wieku można wejść do Extreme Warrior Park?
  • Zajęcia w grupach rozpoczynają się od 6 roku życia. Zdarzają się przypadki 5 latków w naszym parku. Decyzje podejmuje na miejscu trener prowadzący zajęcia.
Vouchery
  • Gdzie znajdę numer vouchera?
    W wiadomości otrzymanej na wpisany wcześniej adres email. Zdarzają się przypadki, że voucher znajduje się w SPAM.
  • Nie mam potwierdzenia zakupienia vouchera na mailu.
    Zdarzają się przypadki, że voucher znajduje się w SPAM. Jeżeli tam również nie ma vouchera, prosimy o kontakt.
  • Czy po wykupieniu vouchera muszę dokonywać rezerwacji?
    Należy dokonać pierwszej rezerwacji online, lub zarejestrować się na podstawie vouchera w parku. Przy pierwszej wizycie należy ustalić dni, w których chce się wykorzystać voucher.
  • Gdzie mam wpisać numer vouchera?
    Należy kliknąć przycisk “Mam Kod”, następnie wpisać i kliknąć zrealizuj voucher. Kwota się wyzeruje i należy kliknąć Rezerwuj.

  • Wpisałem kod vouchera, ale zdjęło mi płatność tylko za 1 rezerwacje. Za drugą i kolejne muszę zapłacić, dlaczego?
    Kod vouchera można użyć raz w rezerwacji. Jeżeli chcesz użyć voucher na większą ilość uczestników, należy dokonać oddzielnej rezerwacji dla każdego uczestnika.
  • Gdzie mogę sprawdzić datę ważności oraz pozostałą ilość wejść na voucherze?
    Obecnie można to sprawdzić telefonicznie lub w klubie. Pracujemy nad tym, by wprowadzić tę funkcjonalność online.
  • Czy mogę się podzielić z kimś voucherem?
    Nie. Voucher jest przypisany do konkretnej osoby i nie może być udostępniany innej.

Brakuje odpowiedzi na pytanie? Prosimy o kontakt.